آیا می توانیم از دنیای وب درآمد کسب کنیم ؟؟

این سوال را باید در انتهای این پست، خودتان جواب بدهید.

ما در این جا حدود 15 روش را گفته ایم که با صرف زمان و وقت گذاشتن شما می توانید متانسب با وقتی که گذاشته اید درآمد کسب کنید.

این فایل جز فایل های موجود در اینترنت می باشد و یک سری چیزایی که شخصا بر اون اضاف کردم.

شما قرار نیست با این فایل ها یک شبه پولدار شوید، اما مطمئن باشید یا راه کاراهای این فایل ها را اجرا خواهید کرد یا خودتان راه کار جدیدی خلق می کنید.

قیمت این فایل نسب به فایل های مشابه در وب، بسیار ناچیز می باشد و برای وقتی است که صرف جمع آوری و خرید و مرتب کردن این فایل ها شده است.

تنها کافی است که خودتان بخواهید.

 

 

 

 

اول از همه قرار نیست  ما بصورت روانشناسانه با شما صحبت کنیم و بگیم که فلان چیز رو توی ذهنت تصور کن و سعی کن به دستش بیاری. نه اینطور نیست. با اینکه به شخصه این مسایل رو قبول دارم ولی به عنوان یه مخاطب که از بیرون به موضوع نگاه میکنه نمیتونم همچین چیزی رو قبول کنم ولی خب شما باید ذهنیت خودتون رو در مورد خودتون و محیط اطرافتون تغییر بدین.

دنیا در حال تغییره

شما هم باید تغییر کنید

تفکر شما از رسیدن به ثروت چی هست؟؟

آیا بدون تلاش قراره ثروتمند بشین؟؟!!

نه اینطور نیست!!

 

این فکر رو کاملا از سرتون بیرون کنید که بخواهید بدون تلاش، هرچند کوتاه مدت بتونید ثروتمند شوید.

این آموزش ها را من در طول چندین سال از زندگی خودم، زمانی که مشغول به تحصیل بودم یاد گرفتم . در اغلب سایت ها و وبلاگ ها روش هایی پیشنهاد می شود که شاید با خود فکر می کنید که این روش ها به هیچ وجه دست یافتنی نخواهند بود. شاید حق با شما باشد، شاید هم نباشد.

اما ما در اینجا به جز این کسب و کار ها با روش های دیگر شما را آشنا خواهیم کرد. من هم اوایل به این موضوعات اعتقادی نداشتم ولی چون دلم می خواست ثروتمند بشم همیشه در حال جست جو بودم و تا اینکه یه روز شروع به کار کردم.

انرژی اولیه برای شروع این کار و به نوعی استارت کار خیلی مهم هست.

بهتره شما از کارهای کاملا رایگان و راحت شروع کنید و کم کم این کار رو گسترش بدین.

شاید شما بگید من الان ثروتنمد هستم یا نه ؟؟!!

جواب اون معنای ثروت در دیدگاه شماست.

من به اینگونه کارها علاقمند هستم، هرچند درآمد کمی داشته باد.

دنیای وب یه فرصت برای آینده است.

بهتره که از همین الان شروع کنیم به یاد گرفتنش و کسب درآمد از اون.

 

 

پول

 

 

 

نکته کلیدی من رو همیشه به یاد داشته باشید  همیشه ایده های خـــودتون رو یادداشت کــــــنید.

 

 

تصمیم گرفتم قیمت این محصول رو به حداقلترین قیمت ممکن برسونم.

البته میتونستم رایگان قرار بدم

ولی تجربه  بهم یاد داده که آدم چیزی رو که به آسونی به دست بیاره، براش ارزشی قائل نیست.

از خرید این مجموعه ضرر نخواهید کرد ( مطمئنن برگشت هزینه رو خواهد داشت لبخند ) و شما راه خود را در دنیای وب پیدا خواهید کرد و یاد خواهید گرفت از وب علاوه بر لذت بردن درآمد کسب کنید. میزان درآمد شما با فعالیت اولیه شما ارتباط دارد. اما بعد از مدتی درآمد شما از میزان فعالیت شما جلو می زند. یعنی با فعالیت کمتر درآمد شما کاهش پیدا نمی کند.

قیمت : 3000 تومان